Mercer Danmark | Administration af personalegodeordninger

Pension og forsikring

Administration af personalegodeordninger

En smartere måde at administrere personalegoder på

At levere pensions- og sundhedsordninger, der er konkurrencedygtige, økonomisk fordelagtige og som overholder ny lovgivning, kræver årvågenhed og ekspertise.

Outsourcing af administration af ordninger til Mercer giver virksomhedens personaleafdeling mulighed for at komme godt igennem ændringerne, samtidig med at den strategiske mission holdes på rette kurs.

En resultatorienteret tilgang

Hos Mercer er vi specialister i at levere pensions- og sundhedsordninger, der giver håndgribelige, målbare resultater.

Outsourcing af administration af ordningerne til Mercer kan være med til at løse de udfordringer, der er forbundet med at have ordningerne: øgede udgifter, administrative byrder, pensionsrisici og lovgivningsmæssige forhold.

Mercers administrationstilgang effektiviserer processen for virksomheden, samtidig med at den styrker medarbejdernes indsigt i, hvordan de træffer de bedste beslutninger for deres situation.

Globalt omfang, lokal ekspertise

Mercers globale tilstedeværelse betyder, at vi har personer i markedet, der taler lokalsproget, forstår kulturen og kender de gældende love og regler, der har betydning for pensions- og sundhedsordninger, der ellers kan afvige meget fra land til land.

Holistisk og kundeorienteret

At indgå partnerskab med Mercer om at administrere virksomhedens personalegodeordninger betyder, at I kan drage fordel af mange års indsigt og erfaring.

Vi arbejder tæt sammen med kunderne og bruger en rådgivningsproces, hvor strategien som det første gennemgås for derved at identificere udfordringer eller problemer, der dernæst fører til reelle løsninger.

  Bliv kontaktet af en konsulent fra Mercer
Vi ser frem til at tale med dig
*Felt påkrævet